ייעוץ טלפוני ללא עלות שירות תיקונים עד הבית והעסק חייגו עכשיו - 072-3719971 תיקון כל סוגי המחשבים 100% אחריות על כל התיקונים ASUS Dell Lenovo HP Apple Toshiba Acer Microsoft MSI

תיקון מחשבים

כל מה שרציתם לדעת על תיקון מחשבים ולא העזתם לשאול!

כשהמחשב שלנו מפסיק לתפקד, אי אפשר לעבוד, לתקשר, ללמוד או סתם להעביר את הזמן. כל אלה הן סיבות טובות לאתר טכנאי לתיקון מחשבים שהוא בעל ידע, מקצועיות, אמינות ולא פחות חשוב, זמינות גבוהה. המחשב בכלל והמחשב הנייד בפרט, הם היום, לצד הסמארטפון, תנאי הכרחי לתפקוד השוטף שלנו בחיי היומיום, אם לצורכי עבודה, לצורכי תקשורת, לימודים, עסקים, תחביבים, או כערוץ לקבלת מידע. כל זה, מאפשר לנו להיות בשליטה, בכל מקום ובכל זמן. תקלה במחשב המשביתה את פעולתו, היא משום כך, סוג של אסון במקרים מסוימים ובוודאי עניין מלחיץ ולא נעים. מי שיכול להושיע במקרים הללו הוא רק טכנאי מחשבים מיומן ובעל זמינות גבוהה. טכנאי מחשבים עד הבית, בכלל טוב.

מתי נדרש תיקון מחשב נייד?

כאשר מדובר באותו תיקון מחשב נייד, שהוא כלי העבודה של רבים מאיתנו כיום, ניתן לדבר על כמה תקלות אופייניות, המצריכות הזמנת טכנאי לתיקון מחשב:
  • בעיית סוללה – אם המחשב היה בטעינה, אך כבה כאשר נותק מהחשמל, יתכן שהסוללה סיימה את חייה ויש צורך להחליף אותה. יתכן, מאידך, שהבעיה נובעת משקע הטעינה או מהמטען עצמו. אפשרות נוספת היא שאירעה תקלה גדולה יותר, בלוח האלקטרוני הראשי של המחשב.
  • המסך – בעיה נפוצה במחשבים ניידים, היא תקלות במסך והוא יכול גם להישבר, אז יש צורך בהחלפתו. במצבים שבהם המחשב נדלק, אך המסך נשאר כבוי, יש לבדוק האם המקור הוא כרטיס מסך שאינו תקין, או שוב, תקלה בלוח הראשי של המחשב.
  • המאוורר – המאוורר הוא רכיב משמעותי בחומרת המחשב, שתפקידו לאזן את הטמפרטורות סביב לוח האם ולמנוע התחממות ושריפה. יש לבדוק בזמן תקלה, האם המאוורר עובד ופתחי האוורור אינם חסומים בלכלוך ואבק.
  • הדיסק הקשיח (HARDISK) – הדיסק הקשיח של המחשב, בו מאוחסנים התוכנות, הקבצים, התמונות וכל השאר, עלול לסבול מפגיעת וירוס, חבלה, או קצר חשמלי ולהפסיק לתפקד. כדי להציל את המידע שעל הדיסק הקשיח, טכנאי לתיקון מחשבים, צריך לבצע שחזור של המסמכים, הקבצים והתמונות שאבדו.
  • לוח האם – בלוח האם מתנהלת כל פעולת המחשב וכל רכיב חייב להיות מקושר אליו. לוח האם מבוסס על שבבים המקשרים בין הרכיבים השונים ורכיבי אלקטרוניקה כמו נגדים, קבלים וסלילים, המעבירים את המתח החשמלי והתקשורת שלהם. תקלה בלוח האם, מחייבת התערבות של טכנאי לתיקון מחשבים. יש מקרים שבהם לוח האם ניתן לתיקון, אבל במקרים שבהם הוא נשרף למשל, יש להחליף אותו ללוח חדש, או לשקול את החלפת המחשב כולו.

תיקון מחשבים עד הבית

שירות שמגיע עד הבית הוא תמיד נוח יותר, כך גם כשמדובר בתיקוני מחשב. טכנאי המחשבים יכול לתקן ולתחזק את המחשב, אם נייד או נייח, בתחומי החומרה והתוכנה, באמצעות ידע ושליטה בסוגי מערכות PC שונים, מערכות ההפעלה, החיבור לאינטרנט ובדרכי ההתקשרות של המערכת עם המכשור הנלווה כמו העכבר, המדפסת, הסורק ועוד. טכנאי תיקון מחשבים יכול לתקן גם ציוד היקפי, כמו  מסכים, מקלדות, עכברים, מדפסות, סורקים  ורמקולים והתקני אחסון כמו שרתים ודיסקים חיצוניים. הטכנאי מגבה לפני כל תיקון, את כל המסמכים וההגדרות המצויים במחשב. כאשר ניתן לאבחן את הבעיה,  הטכנאי יכול לכוונן את פריט התוכנה שגרם לה ובמקרים אחרים להסיר אותו. כאשר לא ניתן לאתר את מקור הבעיה, הטכנאי יבחר "לפרמט" את מערכת ההפעלה, לאחר ביצוע גיבוי של התוכנות והמסמכים. בהמשך, יותקנו מחדש כל התוכנות ותיערך העתקת מסמכים מחודשת.

מה נדרש מטכנאי תיקון מחשבים?

מאחר שמחשב וכל הקשור אליו, שיצאו מתפקוד, יכולים לשבש את כל סדר היום ואף להביא, במקרים מסוימים, להפסד ימי עבודה ולהפסדים כספיים, טכנאי המחשבים צריך להיות זמין ככל הניתן ושירותיו צריכים להיות נגישים, מהירים ויעילים. טכנאי המחשבים נדרש לתת מענה ויעוץ טכנולוגי, בכל הקשור לתיקון מחשבים נייחים וניידים, לפתרון תקלות ב- windows, ניקוי של וירוסים ורוגלות, שחזור של מידע שאבד, גיבוי נתונים, התקנת אפליקציות או תוכנות צד ג'. בנוסף, הטכנאי יכול לסייע בפתרונות עבור רשת אלחוטית או קווית ופתרונות לשירותי ענן וטיפול במכשור נלווה, כמו טלפון חכם, סטרימר, טלוויזיה חכמה ועוד, אם בבית או במעבדת התיקונים, כל זאת בהתאם לדרישות ולצרכים של הלקוח וגם לתקציב.

תוכן עניינים

לבדיקה וייעוץ ללא עלות
שירותים נוספים