ייעוץ טלפוני ללא עלות שירות תיקונים עד הבית והעסק חייגו עכשיו - 072-3719971 תיקון כל סוגי המחשבים 100% אחריות על כל התיקונים ASUS Dell Lenovo HP Apple Toshiba Acer Microsoft MSI

טכנאי מחשבים מומלץ בבת ים » אושר מחשבים

המחשב הוא החלון שלנו לעולם החיצון, מבחינת תקשורת, קניית ידע, בידור ומה לא וגם כשהסמארטפון בסביבה, אין לו תחליף. אז אם אתם גרים באזור המרכז, שירות זמין של טכנאי מחשבים עד הבית בבת ים והסביבה, יכול, משום כך, להיות קריטי. אם יש לכם מחשב נייד או נייח וככל הנראה יש, נזקקתם כנראה, יותר מפעם אחת, לשירותיו של טכנאי מחשבים. כשהמחשב מפסיק לתפקד, נדרש מענה מיידי לבעיה, בעיקר אם העבודה שלנו תלויה בו, אבל לא רק. שירות מהיר ויעיל עד הבית, הוא בדיוק מה שצריך ברגעים כאלה. האפשרות להזמין טכנאי מחשבים הביתה, המייתרת הגעה למעבדת התיקונים עם המחשב וציפייה של כמה ימים עד שיתוקן, היא בונוס נוסף של טכנאי מחשבים עד הבית, שיכול לסיים את המלאכה בתוך כמה שעות. שירות של טכנאי מחשבים עד הבית חוסך לכם שתי יציאות מהבית, נסיעה בכבישים וחיפוש חנייה. האחת כדי להביא את המחשב למעבדת התיקונים ועוד אחת, כדי להחזיר את המחשב הביתה כעבור כמה ימים, כך שביקור בית הוא עסקה שהיא ללא ספק כדאית ומשתלמת.

מה תחום עיסוקו של טכנאי מחשבים עד הבית בבת ים והסביבה?

טכנאי מחשבים הוא בעל מקצוע המתקן תקלות במחשבים נייחים וניידים, סמארטפונים, טאבלטים וכל מכשור דיגיטלי אחר והוא יכול להיות בעל עסק עצמאי, או שכיר בחברה המספקת את שירות תיקוני מחשב. טכנאי מחשבים אמון על התקנה, תחזוקת מחשבים לעסק, תיקון מחשב נייד או נייח הן מהצד של התוכנה והן של בעיות חומרה נפוצות. אם מדובר בהסרת וירוסים, ניהול רשתות, פתרון תקלות שונות ועוד. הוא יכול תקן, לשדרג ולפתור בעיות חומרה ותוכנה במחשבים עבור לקוחות פרטיים, או לעבוד כחלק מהמערכת, בתאגיד גדול המפעיל מערכת מחשוב. טכנאי מחשבים נדרש לידע בסוגי מערכות PC שונים, במערכות ההפעלה שלהן ובדרכי ההתקשרות עם מכשירים נלווים, כמו מקלדות, עכברים, מדפסות, סורקים וראוטרים. הוא נדרש למיומנות באבחון בעיות במכשיר עצמו או ברשת, לשליטה במערכות הפעלה שונות כמו Windows, Mac OS X, Linux ו-Unix, בטופולוגיות רשת ובמגוון שפות תכנות, כמו C++, Java, Python ועוד. הטיפול בחומרת המחשב, כולל אבחון בעיות ותיקון של הרכיבים הפיזיים, כמו לוח האם ועוד וכן של המכשור ההיקפי של המחשב, כמו המדפסת והסורק. גם תיקון חומרה, מחייב ידע בשפות תכנות בסיסיות, כמו BASIC או C++, אם כדי להתקין עדכוני תוכנה, לבצע סריקה לאיתור וירוסים או לאפס סיסמאות. טכנאים המשמשים כאחראים על רשתות מחשבים גדולות, מתמודדים גם עם חומרות רשת, כמו רשתות אלחוטיות, ראוטרים, מפצלי רשת וכבלי רשת. מקצוע טכנאות המחשבים קיים אמנם מאז שהתפתחה תעשיית המחשבים לקראת סוף המאה ה-20, אבל  עם כניסתן של יותר ויותר טכנולוגיות חדשות, רבו תפקידיהם של טכנאי המחשב, שירותיהם הפכו לנחוצים וקריטיים יותר והידע שלהם צריך להיות רחב יותר כיום, מאחר שלעתים הם צריכים להתמודד עם מגוון בעיות חומרה, במקביל לבעיות התוכנה.

השירותים בבת ים והסביבה

טכנאי מחשבים, יכול כאמור לפתור את רוב הבעיות המתעוררות בתפעול המחשב, גם במסגרת של ביקור בית. הוא יכול להעניק בדרך זו ללקוח פתרונות מחשוב שונים להקלה על התפקוד התקין של המחשבים בבית, במקביל לתמיכה ושירות היקפי לכל מערכת המחשוב הביתית, גם מרחוק. מדובר בפעולות כמו שחזורי מידע וקבצים במחשבים ובסמארטפונים, שחזור כרטיסי זיכרון, גיבוי לענן, הסרת וירוסים ותמיכה מרחוק, פירמוט של המחשב בעת הצורך, פתרונות גיבוי ואחסון ועוד. חברת שירותי מחשוב, נדרשת לשירותי מחשוב ברמה גבוהה, מקצועית, מהירה ואמינה, תוך קשב לצורכי הלקוח, מתן שירות אדיב, שקיפות מלאה, מחיר הוגן ומתן אחריות על העבודה. הפעולה הראשונה שנוקט הטכנאי המגיע לבית הלקוח, הוא אבחון התקלה, המתבצע באמצעות צפייה והאזנה ובשימוש באמצעי אבחון אלקטרוניים. כשניתן לאבחן את הבעיה, אפשר להסיר את פריט התוכנה שגרם לה, או לכווננו. כשלא ניתן לאבחן אותה, יבצע הטכנאי שחזור או פרמוט של המערכת, לא לפני שגיבה את כל המסמכים וההגדרות השמורים במחשב, שלא יאבדו. אחד התיקונים המבוקשים, הוא שחזור מסמכים, מידע או צילומים שהלכו לאיבוד ושחזור קובצי תוכנה. במהלך השחזור, למעשה מוחזרים קובצי ההפעלה במחשב, למצב שבו היו לאחר התקנת מערכת ההפעלה. שחזור המערכת כרוכה בהתקנה מחודשת של תוכנות והעתקת מסמכים מחדש.

תוכן עניינים

לבדיקה וייעוץ ללא עלות
שירותים נוספים