ייעוץ טלפוני ללא עלות שירות תיקונים עד הבית והעסק חייגו עכשיו - 072-3719971 תיקון כל סוגי המחשבים 100% אחריות על כל התיקונים ASUS Dell Lenovo HP Apple Toshiba Acer Microsoft MSI

מחפשים טכנאי מחשבים בחולון והסביבה? מצאתם!

טכנאי מחשבים מספק את מה שרבים יגדירו, כשירותי חירום. מהם השירותים הללו ואיך יכול להועיל לכם טכנאי מחשבים שמגיע הביתה. בכל מקרה, אם אתם מחפשים טכנאי מחשבים בחולון והסביבה שמגיע עד הבית – הגעתם למקום הנכון! בתקופה שבה המחשב האישי, הסמארטפון ושאר המכשירים הדיגיטליים הם מרכז חיינו, אם לצורכי עבודה, סידורים ובירוקרטיה, פעילויות לימוד ופנאי ותקשורת עם העולם, די ברור שטכנאי המחשבים הוא מבעלי המקצוע החיוניים יותר, שניתן בהחלט להגדיר את שירותיו כשירותי חירום. טכנאי מחשבים בחולון והסביבה או בכל עיר אחרת ישמח לטפל בבעיה שלכם במעבדת התיקונים שלו, אבל לעומת טלפון נייד שהתקלקל, שקל יותר להקפיץ למעבדה, כשהמחשב הביתי במשבר, מדובר במשימה מורכבת יותר וכאן נכנסים לתמונה טכנאי מחשבים המגיעים לתת שירות טכני בבית. שירות של טכנאי מחשבים עד הבית חוסך שתי גיחות. האחת כדי להביא את המחשב למעבדה (בהנחה שיש לכם רכב פרטי) והשנייה, כדי להחזיר אותו כעבור כמה ימים, כך שמדובר ללא ספק בעסקה משתלמת.

מה תפקידו של טכנאי מחשבים בחולון והסביבה?

טכנאי מחשבים הוא בעל מקצוע המתקן ומתחזק, בתחומי החומרה והתוכנה כאחד, מחשבים נייחים וניידים, טלפונים חכמים, טאבלטים ומכשירים דיגיטליים אחרים. הוא אמור להיות בעל ידע ושליטה בסוגי מערכות  PC שונים, במערכות ההפעלה שלהן ובדרכי ההתקשרות עם מכשירים נלווים כמו עכברים, מדפסות וסורקים. את הכשרתם, רוכשים טכנאי מחשבים במוסדות להכשרה טכנית, בתוכניות שחלקן פותחו על ידי חברות גדולות. חוקית, העיסוק במקצוע לא מחייב בחינות הסמכה ולעיתים ההכשרה נעשית באמצעות לימוד עצמי וצבירת ניסיון. טכנאי מחשבים יכול לעבוד כשכיר במחלקת טכנולוגיית מידע בחברה או ארגון, במרכז שירות, בחנות מחשבים או כטכנאי מחשבים עצמאי. בין טכנאי המחשבים העצמאיים, ניתן למצוא כאלה המספקים גם שירות בבית הלקוח.

להלן כמה מהפעולות שיכול לבצע טכנאי המחשבים שלכם:

  • אבחון תקלות במחשבים – בכל מקרה של תקלה במחשב, נדרש תחילה אבחון, שחלקו נעשה בצפייה והאזנה למחשב. מעבר לפירוש הממצאים בעזרת הניסיון, עומדים לרשות הטכנאי עזרי אבחון כמו כלי החומרה המובנים בכל מחשב וכלי התוכנה המובנים בכל מערכת הפעלה. בנוסף, יכול הטכנאי להשתמש בכלים חיצוניים, כמו אנטי-ווירוס או כרטיס פוסט-קרד המורה על סוג התקלה.
  • תיקוני חומרה. טכנאי מחשבים מתקנים בעיקר מחשבים נייחים וניידים ולעיתים גם ציוד היקפי כמו מקלדות, מסכים, עכברים, סורקים, מדפסות ורמקולים וכן התקני אחסון, מדיסקים חיצוניים ועד לשרתים. טכנאים האחראיים על רשתות מחשבים, עוסקים גם בחומרות רשת כמו ראוטרים, מפצלי רשת, כבלי רשת ורשתות אלחוטיות.
  • תיקוני תוכנה אחד התיקונים המבוקשים בתחום המחשבים, הוא שחזור של מסמכים, מידע ותמונות שאבדו. יש מעבדות מחשבים המתמחות בשחזור מידע, בעיקר במקרים של דיסק קשיח שנפגם. לפני כל תיקון מסובך של החומרה או התכנה, בשל חשיבות המידע שמחזיק המשתמש במחשב, הטכנאי יגבה את מסמכיו והגדרותיו, כדי שלא יאבדו בעקבות התיקון.
  • שחזור קובצי תוכנה – כאשר ניתן לאבחן את הבעיה, הטכנאי יכול להסיר את פריט התוכנה שגרם לה, או לכווננו ולהתאים אותו למחשב. כשהאבחון אינו אפשרי, הוא יכול לבצע שחזור של המערכת. במהלך השחזור, מוחזרים קובצי הפעלת התכנות והדרייברים במחשב, למצב שבו היו לאחר התקנת מערכת ההפעלה. שחזור המערכת מלווה בהתקנות מחדש של תוכנות והעתקת מסמכים מחודשת.
  • פרמוט והתקנה מחדש של מערכת ההפעלה – כאשר אין בריריה אחרת ניתן לנקוט בצעד קיצוני זה, המחייב תחילה גיבוי של כל המידע האישי המאוחסן במערכת, כולל הדרייברים שלה. ללא גיבוי מוקדם, עלול להיווצר מצב שבו יהיה צורך לחפש את הדרייברים ברשת האינטרנט וכל התיקון יהפוך לבלתי אפשרי.

תוכן עניינים

טכנאי מחשבים ברעננה
לבדיקה וייעוץ ללא עלות
שירותים נוספים